Phone
Facebook
031.437.98.13   luni-vineri: 9 - 18   info@janta.ro
Intrebari frecvente


Cine este janta.ro?

Raspuns: janta.ro este site-ul unde puteti gasi jantele si anvelopele care sa se potrivesca cel mai bine cerintelor dvs. Configuratorul nostru online, dupa selectia parametrilor masinii: marca, model, motorizare va afisa lista produselor compatibile.

Unde sunt fabricate produsele jan
ta.ro?
Raspuns: Jantele din aliaj AEZ, Dotz, Dezent, si Enzo sunt produse in Germania, iar jantele din otel KFZ sunt produse in cea mai mare parte in Elvetia.

Ce ne puteti spune despre calitatea produselor?
Raspuns: Jantele din aliaj AEZ, Dotz, Dezent, si Enzo sunt omologate RAR - certificat de conformitate 2492/12.12.2012 si TUV. Jantele din otel KFZ sunt omologate RAR - certificat de conformitate 3112/04.01.2013 si TUV.

Cum pot lua legatura cu echipa administrativa a siteului pentru informatii suplimentare?
Raspuns: Puteti comunica diferite informatii si intrebari echipei administrative a siteului pe urmatoarele cai:
a)E-mail: info@janta.ro
b)Telefon: 0314 37 98 13

Pot plasa o comanda pentru o cantitate mai mica de 4 bucati?
Rapsuns: Da.

Aveti pe stoc toate modelele prezentate pe site?
Raspuns: Da, avem pe stoc toate modelele dar numai pe baza unei comenzi ferme va putem comunica daca avem si aplicatia care sa se potrivesca masinii dvs. Daca producatorul a prevazut modelul respectiv de janta sa se produca si pentru masina dvs. si acesta nu se afla pe stoc, putem pe baza unei comenzi ferme (achitarea unui avans de minim 30%) sa vi-l aducem intr-un termen cuprins intre 7 si 21 de zile lucratoare.

Cand comand jante primesc si accesoriile de montare?
Raspuns: Accesoriile de montaj sunt oferite gratuit pentru jantele din aliaj comercializate. In ceea ce priveste jantele KFZ de tabla (otel), pentru o gama larga de modele putem oferi contra cost si kit-ul de montaj, in timp ce pentru jantele Offroad din otel Dotz Dakar si Pharao accesoriile - kit-ul de montaj si capacele centrale - se comercializeaza separat.

Ce ne puteti spune despre montarea jantelor si anvelopelor?
Raspuns: Montajul jantelor si anvelopelor nu este inclus in pret si va recomandam ca acesta sa fie efectuat la un service performant, specializat in jante si anvelope de calitate superioara. Jantele sunt produse fragile si necesita echipamente speciale pentru a le monta pe anvelope.

In cate modalitati pot efectua o comanda?
Raspuns: Se pot efectua comenzi in urmatoarele moduri:
a)COMENZI PRIN INTERMEDIUL SITEULUI NOSTRU
b)COMENZI TELEFONICE
Puteti comanda prin telefon de Luni pana Vineri, intre orele 09:00 si 18:00, la numarul de telefon 0314 37 98 13.
c)COMENZI PRIN E-MAIL
Puteti trimite comenzi prin e-mail la adresa info@janta.ro

Care este primul pas inainte de a lansa o comanda?
Raspuns: Inainte de a plasa o comanda va rugam sa colectati urmatoarele date ale masinii: marca, model, an de fabricatie, motorizare (kW) precum si dimensiunea pe care doriti produsele.

Cum stiu ca modelul de jante ales se potriveste pe masina mea?
Raspuns: Prin folosirea configuratorului si selectia marcii, modelului si motorizarii masinii dvs.

Am achizitionat jantele de la dvs., ce dimensiune de anvelope pot monta?
Rapuns: Dupa folosirea configuratorului prin selectia marcii, modelului si motorizarii masinii dvs. si alegerea jantei achizitionate, se va afisa lista anvelopelor compatibile.

In cate modalitati poate fi efectuata plata produselor?
Raspuns: Plata se poate efectua in urmatoarele moduri: online, plata in numerar (la sediul nostru sau in ramburs - produsele va vor fi livrate numai contra achitarii integrale a marfii), plata prin transfer bancar.

Ce tipuri de carduri pot fi folosite la plata online?
Raspuns: Sistemele de procesare carduri de credit/debit online accepta la plata orice card de credit sau debit emis de orice banca, din orice tara, in orice moneda sub sigla Visa si MasterCard. In plus in Romania sunt acceptate si carduri nationale (carduri domestice emise sub siglele Maestro sau Visa Electron).

Cum aflu daca am un card compatibil cu plata online?
Raspuns: Banca emitenta a cardului dumneavoastra trebuie sa va comunice daca acesta este destinat platilor online.

Datele legate de cardul meu sunt retinute?
Raspuns: Potrivit standardului 3DSecure, un comerciant sau o autoritate care tranzactioneaza pe internet si accepta plati online nu are voie sa stocheze in bazele de date proprii date despre cardurile bancare folosite de catre cetateni.
3D Secure asigura in primul rand ca nici o informatie legata de card nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele institutiei beneficiare, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard. In plus, 3D Secure este un sistem de autentificare a identitatii posesorilor de carduri in mediul electronic.

Informatiile pe care le completez sunt confidentiale?
Rapuns: Operatorul se obliga sa pastreze confidentialitatea datelor personale colectate prin intermediul acestui site, conform Legii 677/2001. Datele cu caracter personal care sunt inregistrate pe acest site, nu sunt comunicate unor terte persoane decat in conditiile Legii 677/2001 referitoare la protectia datelor cu caracter personal. Operatorul va lua toate masurile tehnice si organizatorice adecvate pentru protejarea datelor dumneavoastra cu caracter personal, impotriva distrugerii accidentale sau ilegale, pierderii, modificarii, dezvaluirii sau accesului neautorizat.

Mi s-ar putea solicita informatii suplimentare? Cine are dreptul sa-mi solicite informatii suplimentare?
Raspuns: Departamentul anti-frauda al firmei procesatoare (RomCard SA) sau banca emitenta a cardului cu care efectuati plata au dreptul sa va solicite informatii suplimentare (copii dupa acte de identitate, copii ale cardului); daca vi se solicita o copie dupa card, trebuie sa acoperiti o parte din cifrele numarului acestuia. Intregul numar de card nu poate fi comunicat decat bancii emitente a acestuia.

Ce date referitoare la card nu am voie sa comunic daca imi sunt solicitate?
Raspuns: Nici bancile, procesatorii de carduri sau magazine virtuale NU AU VOIE sa va ceara codul PIN al cardului dumneavoastra. Orice telefon, email sau comunicare in care vi se cere acest numar este o tentativa de frauda.

Odata completate datele pentru efectuarea tranzactiei acestea pot fi utlilzate de firma procesatoare si pentru alte scopuri?
Raspuns: Datele utilizatorilor sunt stocate pe servere securizate si nu vor fi utilizate in niciun alt scop decat cel legat de stingerea obligatiilor de plata.

Ce este codul CVV2? Cum procedez daca nu am un card care sa aiba codul CVV2?
Raspuns: Cod-ul CVV repezinta Card Verification Value, adica codul de verificare al cardului, este trecut pe partea verso a cardului (format din 3 cifre). Daca cardul dumneavoastra nu are codul CVV2, sistem va recunoaste automat acest lucru si prin urmare completarea acestui camp nu va mai fi obligatorie.

Cum ma asigur ca tranzactia a reusit?
Raspuns: La finalul procesului veti primi un mesaj referitor la efectuarea cu success sau nu a tranzactiei initiate de catre dumneavoastra.
Cata siguranta ofera sistemul si cine garanteaza ca datele furnizate prin utilizarea sistemului nu pot fi cunoscute si de catre alte persoane(datele referitoare la cardul bancar).

Raspuns:
3D Secure asigura in primul rand ca nici o informatie legata de card nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele institutiei beneficiare, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard. In plus, 3D Secure este un sistem de autentificare a identitatii posesorilor de carduri in mediul electronic.

Cum sa inrolez un card in sistemul 3DSecure?
Raspuns: Trebuie sa va adresati bancii emitente a cardului dumneavoastra, dat fiind faptul ca procedurile sunt diferite.

Unde pot sa platesc cu numerar?
Raspuns: Plata in numerar se face la sediul nostru din Bd. Metalurgiei, Nr. 454, Sector 4, Bucuresti.

Cum platesc prin transfer bancar?
Raspuns:
Plata prin transfer bancar se va face in contul nostru RO55RZBR0000060013484731, deschis la banca Raiffeisen Bank Agentia Bucuresti Mall numai in baza unei facturi proforma emise de compania noastra, SC Alcar Wheelbase Romania S.R.L SRL (CIF – RO17031494)

Ce taxe de livrare percepeti?
Raspuns: Livrarea produselor este GRATUITA pe tot teritoriul tarii si se efectueaza prin curier in maxim 48 ore lucratoare. Produsele se afla in ambalajul original, sigilat, al producatorului si sunt asigurate pe tot parcursul transportului pana la livrare.

In cat timp este livrata marfa, daca plata se efectueaza prin transfer bancar?
Raspuns: In cazul platii in avans prin virament bancar, termenul de livrare se masoara din momentul incasarii intregii sume in contul Alcar Wheelbase Romania S.R.L.

Livrati si in afara Bucurestiului?
Raspuns: Da

Livrati produsele la domiciliul clientului?
Raspuns:
Da

Ce se intampla in cazul in care din diverse motive curierul nu va poate gasi?
Raspuns: In cazul in care clientul nu poate fi gasit, curierul va pastra bunurile comandate timp de cinci zile lucratoare, interval in care vom incerca sa va contactam din nou pentru a definitiva livrarea. In cazul in care nici de aceasta data clientul nu poate fi gasit, comanda va fi anulata.

Vreau sa stiu mai multe despre garantiile pe care le oferiti.
Raspuns: Termenul de garantie al produselor noastre 24 luni de la data vanzarii, respectand instructiunile de montare ale producatorului.

Cum procedez in cazul defectarii produsului aflat in garantie?
Raspuns: Va rugam sa ne transmiteti o cerere de inlocuire a produsului insotita de urmatoarele documente:
- factura si chitanta (sau bonul) de achizitie al produsului;
- devizul de montaj al produsului intr-un service agreat Alcar Wheelbase Romania S.R.L, in care sa fie mentionata data montajului si numarul de kilometri
- nota de constatare emisa de un service agreat Alcar Wheelbase Romania S.R.L, in care se constata si descrie detaliat defectiunea
- copie a certificatului de inmatriculare al autovehiculului pe care a fost montat produsul, copie a actului de identitate/certifcat de inmatriculare al cumparatorului.

In cat timp va fi solutionata cererea de inlocuire a unui produs aflat in garantie?
Raspuns: Cererea va fi solutionata in termen de 10 zile de la primirea acesteia.

In ce situatii Alcar Wheelbase Romania S.R.L este exonerat de raspunderea privind garantia, aceasta putand fi anulata?
Raspuns: Alcar Wheelbase Romania S.R.L poate fi exonerate in urmatoarele cazuri:
- piesa nu a fost montata intr-un service agreat Alcar Wheelbase Romania S.R.L
- piesa s-a defectat datorita unui montaj incorect sau datorita montarii impreuna cu piesele conexe uzate, defecte sau modificate
- piesa a fost gresit aleasa de catre cumparator sau utilizata pentru un alt scop decat cel indicat in catalogul producatorului
- piesa nu a fost identificata corect datorita prezentarii de catre cumparator a unor date eronate, sau la montaj nu s-a comparat cu piesa pe care a inlocuit-o
- piesa s-a uzat sau deteriorat datorita suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarea reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autovehiculului. Service-ul care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile sau reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de producator
- autovehiculul a fost folosit in alte scopuri decat cele prevazute de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare
- autovehiculul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi
- piesa prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, rupturi, deformari sau a suferit actiunea unor factori externi procesului normal de functionare
-piesa prezinta o uzura normala fireasca.